Únor 2014

Cviky na břicho

11. února 2014 v 14:27 | klarrrinka |  můj blog
Opět vás zdravím. Dnes jsem nešla do školy a tak jsem si řekla, že bych si po dlouhé době mohla zacvičit nějaké cviky na břicho. Zkusila jsem tohle video a super!! :-) na doplnění tekutin doporučuji pít čistou vodu a nebo zelený čaj.

Cítím se skvěle protažená a můžu jen doporučit. Fakt super.. a jako relaxaci použiji sprchu a psychowalkman ;-)

Včerejší výlet na sv. Kopeček

8. února 2014 v 12:15 | klarrrinka |  můj blog
Jelikož jsem včera neměla co dělat, tak jsem napsala mému kamarádovi Martinovi, aby na mě zazvonil. Když přišel, tak jsme si spolu šli sednout do místní hospody Radegastovna u nás na sídlišti. Já si dala Kofolu a Marťas pivko. Kecali jsme a napadlo mě, že ještě napíšu nejlepšímu kamarádovi Jardovi ať za námi přijde. Myslela jsem, že bychom my 3 mohli jet na sv. Kopeček u Olomouce a projít se lesem na Pohořany a večer ještě hecnout Lošov, kde je hvězdárna. Jenže Jarda mi řekl, že už má něco naplánovaného, tak to nakonec neklaplo.. Pak mi na facebook napsal kámoš, taky Martin, jestli nezajdu ven a tak jsem mu řekla, ať za námi dojede a pojedeme na Kopeček. Když přijel, tak si v hospodě dal pivo a pak jsme nakonec asi v 17 hod vyjeli busem na Kopeček. Klukům se nechtělo chodit po lese, tak jsme šli akorát na hřiště, které je naproti ZOO a tam se tak trochu vyblbli jako malé děti :-D Nazpět jsme šli pěšky do Samotišek a na kruhovém objezdu, kde je pomníček 5 kluků, kteří zahynuli 19.ledna 2004 při dopravní nehodě, kterou zavinil dělník z Bruntálu Robert Vršanský, jsme zapálili pár svíček. Teď už to bylo přesně 10 let od tragické autonehody. Moc soucítím s jejich rodinami:( ...Ke konci jsme šli doprovodit Martina D. na autobusovou zastávku, odkud jel domů. Já pak s Martinem H. jsem šla si sednout do baru Florida, kde jsme si dali 2 chipsy a já Kofolu a Marťa pivo..seděli jsme tam asi do půl 10. a já pak šla domů.

Soutěž v psaní na PC

8. února 2014 v 11:59 | klarrrinka |  můj blog
Asi před 14 dny jsem se zúčastnila soutěže ZAV (= program na psaní všemi deseti) v Přerově, kde zároveň se mnou a mojí spolužačkou Lenkou soutěžilo ještě zdruba dalších 70 lidí. Soutěž trvala 2 dny, ale ze školy jsme měly přikázáno, že tam nemůžeme přespat, dle mého názoru to ale byla blbost, proč jezdit tam a zpět, když jsme měli tu možnost tam zůstat. První den, tzn. úterý jsme měly s paní učitelkou sraz na vlakovém nádraží v Olomouci v 10:50 a vlakem jsme do Přerova odjížděly krátce po 11.hodině. Když jsme dorazily na místo, ještě jsme měly chvilku času do zahájení soutěže, tak jsme se cestou do zdejší školy (OA Přerov) mrkly do obchodu k vietnamců na oblečení :-) Mrzelo mě, že jsem s sebou neměla více peněz, protože to oblečení bylo fakt úúúžasné :-) Paní učitelka mi dokonce řekla, že pokud se mi něco líbí, tak mi to zaplatí a pak jí to vrátím. To jsem ale nechtěla, protože mi to bylo blbé. Poté jsme se přesunuly do školy, kde už nám zbývalo jen fakt pár minut do záčatku psaní na PC. Věděla jsem, že se neumístím ani na 3.,2. nebo prvním místě. To už vůbec ne. Ale stálo to za to, mohla jsem se alespoň ulít ze školy a vyhnout se tělocviku, který tak nesnáším :-D Druhý den (středa) byl podobný. Ke konci soutěže, asi v 15 hod se konalo vyhlášení výsledků, kde byl pan Zaviačič se svou manželkou (to právě oni vynalezli tento skvělý program). Jsem moc ráda, že jsem se mohla téhle soutěže zúčastnit a snad i příští rok tam pojedu. :-)